jeudi, novembre 22, 2007

Hommage

Merci Maurice Béjart. Je n'y connais pas grand chose en danse ou en expression corporelle mais je dois dire que ce Boléro par Béjart m'a vraiment marqué. Je trouve l'émotion palpable... Généralement la danse ne me parle pas vraiment mais là, j'ai eu un déclic.

J'espère que vous apprécierez aussi.



4 commentaires:

Anonyme a dit…

Hmmm, I can see that you are very busy at work! heeheee

Anonyme a dit…

Dear busy student, I agree with you !
But this Revel's Bolero is wonderful, isn't it ?
Heehee !!!!

Anonyme a dit…

Yes, it was wonderful. The dance looked so liberating and so many of the moves reminding me of yoga.
I liked his Bowieesque makeup.

Anonyme a dit…

Well I see you all seem busy working or studyig...:)
Yes it is indeed a very nice bolero!
Yet i still have difficulties imagining JP in it...can't figure out why...